Syskonvagn

Nu har vi blivit med syskonvagn. Det blev en begagnad iCandy pear och vi är jättenöjda. Än så länge iallafall. Har bara hunnit provköra den som singelvagn. Som dubbel blir sen till våren/sommaren när bebis kommer.
Apropå bebis så har vi vart till barnmorskan nu på förmiddagen. Allt såg bra ut och bebis har snurrat på sig och ligger med huvudet nedåt nu. Men hon har all chans i världen att vända runt som hon vill, så än ropar jag inte hej!

Vecka 31 (30+0)
Bebis hjärtljud: ca 144/min
Sf-måttet: 28cm
Mitt blodtryck: 100/60
Järnvärdet: 122 (har ökat jättebra från 110 för 2 veckor sen)

I helgen har vi för övrigt vart på äventyr Benjamin och jag (pappa fick va hemma med djuren och ha lite FF - FamiljeFritt). Först en sväng upp till Södertälje för att hälsa på Kecka och Benjamins kompis Casper. Ett kärt återseende må jag säga! Sen får vi ner till Nyköping och träffade min familj. Riktigt mysigt! Benjamin fick jättefina presenter i sitt lite tidiga påskägg också. En bil, ett par byxor med favoriten Blixten på samt en tshirt med bilar på. (Bilder kommer. Även bilder på det jag fyndat kommer!) Kort och gott har vi haft en toppenhelg!


Kommentarer
Postat av: Runi

Härligt att du äntligen lyckades hitta en vagn!

2013-03-25 @ 13:06:59
URL: http://ylvasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0