Uppdatering

Idag blir Isabel hela 7 månader. Tiden går så fort och hon börjar bli så stor nu. Hon är en hårsmån ifrån att börja krypa. Hon säger mamma och pappa (mest pappa - när hon ser honom viskar hon "pa pa"). Hon är i princip alltid glad och nöjd. När hon väl blir arg eller inte får som hon vill blir hon dock helt hysterisk. Tårarna sprutar och hon gallskriker. Hon är en riktig liten diva. Nu är hennes första tänder på väg också. Dom borde spricka upp när som helst. Stora tjejen! 

 Benjamin har passerat 2,5års strecket och är mitt uppe i extrem trots (kanske har det börjar det avta, men det törs jag inte säga högt). Han kan allt själv och på sitt eget vis. Nu efter jullovet ska han börja på stora avdelningen på förskolan. Han är i full gång med potträning och det går jättebra. Han är superduktig. Språket är riktigt bra också. Han börjar verkligen bli stor.  


Jag själv har bestämt mig för att ta tag i min kropp. Mitt nyårslöfte är "äta mindre och röra mig mer". Inte fullt så lätt som det låter då jag är en riktig gottegris! Men det ska gå. Det är första tiden som är jobbig. Mindre portioner mat, inget bröd, inget godis och ingen läsk. Det ska nog gå, bara jag kommer över sockersuget! Wish me luck! Jag är dock motiverad. Ska jag kunna göra min bröstoperation krävs en sund, hälsosam och snygg kropp, annars är det bara pengar i sjön. 2014 blir ett bra år, det vet jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0