Vårskor

Var in till skoaffären igår och mätte fötter och skor. Konstaterade att Benjamins fötter va större än skorna han hade på sig! När hände de liksom? Hur som så fick jag såklart panikbeställa nya skor åt honom på nätet. Det blev ett par vattenavvisande sneakers i lite snyggare modell och ett par "slit och släng" gympaskor att ha på dagis. Nu hoppas jag bara att dom ska passa. Ena paret hade inte ens angivit mått, så det blir väldigt intressant. Det andra paret blir eventuellt lite lite stora. Vi får se! De väntas komma hem på måndag. Så länge får han faktiskt gå i gummistövlarna (dom va iallafall i bra storlek). 



När jag ändå höll på så beställde jag faktiskt ett par skor år Isabel också. Ett par riktiga lära-gå skor från kavat. Dessa blir hennes första riktiga (och egna) skor. Har bestämt att jag ska spara dem i hennes minneslåda sen. 



Sen blev det faktiskt ett par gardiner också, som jag tror att jag ska ha i barnens rum i nya lägenheten sen. Tror dom kan bli fina där inne och om jag ångrar mig får dom hänga i gästrummet. Det va 70% rabatt på dom, så nånstans ska jag nog få upp dom! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0